EN

Search
Close this search box.

موستانگ، وحشیِ دوست داشتنی

پاسخ داده شد
0
0

اگر سایت وردپرس مان بطور خودکار آپدیت شود و بخواهیم جلوی این کار را بگیریم، باید چکار کنیم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

اگرچه دانلود به موقع آپدیت ها همیشه خوب است و بسیاری از مشکلات امنیتی را نیز حل می کند، اما گاهی هم ممکن است با انواع افزونه هایی که دارید تداخل ایجاد کرده و مشکلاتی را برای سایتتان بوجود آورد. بنابرین احتمالاً نمی خواهید که وردپرس سرخود ، خودش را آپدیت کند. پس باید قابلیت آپدیت خودکار وردپرس را غیرفعال کرد.

البته که مثل هر قابلیت دیگری، برای این کار هم افزونه های فراوانی وجود دارد. اما اگر نمی خواهید که برای کاری که با یک خط کد قابل انجام است، بار اضافه ای به وبسایتتان اضافه کنید، باید این مراحل را انجام دهید:

به کنترل پنل هاست خود رفته (cpanel یا direct admin) و از آنجا وارد بخش مدیریت فایل ( File Manager ) بشوید. در پوشه public_html ، فایلی وجود دارد بنام wp-config.php ، فایل را انتخاب کرده و بر روی گزینه edit کلیک کنید تا بتوانید آن را ویرایش کنید. سپس کد زیر را در فایل قرار دهید (بهترین مکان برای قرار دادن آن ، می تواند قبل از خط /* That’s all, stop editing! Happy blogging. */ باشد)

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

از این به بعد، هر گاه آپدیتی برای وردپرس ، قالب و یا افزونه ها منتشر شود، بطور خودکار بروزرسانی انجام نمی شود و شما خودتان باید بصورت دستی آپدیت را انجام دهید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
اگر قبلاً حساب کاربری دارید با پر کردن فیلد های زیر یا به عنوان مهمان ارسال کنید.
نام*
ایمیل*
وب سایت